perjantai 27. kesäkuuta 2014

48# 10 faktaa

Moi kaikki!
Tänään mä teen teille 10 FAKTAA musta!
Olisin tehnyt tän videolla jos mun kamera ei olis rikki ja enkä mä sitten viittiny kuvata mun puhelimella.Mutta nyt asiaan.


1.On syntynyt -00 joten täytän siis 14.

2.Oon omasta mielestäni aika lyhyt(158cm).

3.Mä harrastan ratsastusta(you don't say).

4.Mun vuokris tän blogin päätähti Butte on siis lämminverinen ex ravuri ja maailaman paras<3

5.Oon todella hiljanen uusien ihmisten kaa mut sitten kun tunnen kunnolla niin...tota noin niin..

6.Mulla on mun blogille facebook sivut

7.Mun blogi täyttää pian VUODEN!

8.Mä en juo mitään muuta kahvia kun starbucksin seattle lattea<3

9.Niin ja juon myös ylipaljon teetä

10.Ja sitten vika.Mulla on luonnostaan vaaleet hiukset.

Noniin siinä oli tämä 10 faktaa postaus
toivottavsti tykkäsitte.

Ja sitten vielä, ajattelin jossain vaiheessa että tekisin joko Q&Avideopostauksen tai sitten oudot tavat videolla laittakaa kommenttia mitä mieltä ootte kumman haluisitte nähdä<3

~Prinsessa lapsi~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti